W części dotyczącej uprawnień należy wprowadzić uprawnienia, którymi osoba może się okazać przy poszukiwaniu ofert na rynku pracy.
Jeżeli osoba nie posiada żadnych uprawnień, należy zaznaczyć znacznik w polu "Brak uprawnień (zaznacz, jeśli nie posiadasz żadnego uprawnienia)".
W tym oknie możliwe jest usunięcie, podgląd, edycja oraz dodanie uprawnienia, odpowiednio przyciski "Usuń", "Podgląd", "Edytuj", "Nowy".
Aby dodać uprawnienie należy:
1.W zakładce Uprawnienia nacisnąć przycisk "Nowy".
2.Za pomocą przycisku "Wybierz z listy" odszukać i wybrać uprawnienie, określić datę początku, datę końca ważności (jeśli uprawnienie jest terminowe) bądź zaznaczyć pole "Ważne bezterminowo", załączyć zeskanowany dokument potwierdzający posiadane uprawnienie, następnie zatwierdzić przyciskiem "OK".
Aby wyedytować dane dotyczące uprawnień należy:
1.Zaznaczyć uprawnienie i nacisnąć przycisk "Edytuj".
2.W oknie, które zostanie wywołane nanieść stosowne zmiany, zaakceptować przyciskiem "OK".