Informacja

<< Click to Display Table of Contents >>

  Usługi elektroniczne > Rejestracja/wyrejestrowanie osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy  > Zgłoszenie do rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy >

Informacja

 

Okno informuje o wymaganych dokumentach podczas rejestracji bezrobotnego lub poszukującego pracy.

 

Rejestracja 1

 

warning Rejestracja elektroniczna w powiatowym urzędzie pracy będzie wymagała złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.

warningW przypadku składania wniosku opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w wersji przeglądarki Google Chrome, Opera i Edge wymagana jest instalacja dedykowanego rozszerzenia Podpis elektroniczny Szafir SDK oraz dodatkowej aplikacji Szafir Host udostępniającej funkcje podpisu elektronicznego.

 

Przycisk "Pokaż wykaz dokumentów" zawiera listę dokumentów jakie należy przygotować w formie elektronicznej.

W zależności od wybranej uprzednio ścieżki, informacja o wymaganych dokumentach może się różnić.

Każdy urząd może również mieć zdefiniowaną własną listę dokumentów.

 

Wykaz dokumentów dla osoby bezrobotnej.

 

wykaz dokumentów 1.1

 

Wykaz dokumentów dla osoby poszukującej pracy.

 

wykaz dok pp